Tel:+45 52 68 03 03

Email:info@redeal.dk

Kurv

FAQ

Hvor lang tid tager det for en bestilling at blive sendt og leveret?

Det tager ca. 1-3 hverdage fra vi har behandlet din ordre og indleveret pakken til GLS for videresendelse.

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Når du afgiver din ordre kan du vælge mellem følgende leveringsmuligheder:

  • Levering til valgfrit udleveringssted med GLS
  • Levering til nærmeste udleveringssted med GLS
  • Hjemmelevering med GLS
  • Erhvervspakke med omdeling med GLS

Priserne på de enkelte muligheder fremgår på kurv og kasse

Hvis du ønsker at afhente din ordre bedes du ringe til os og aftale nærmere, da vores webshop ikke har den mulighed.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg som kunde?

Når du bestiller hos os har du følgende betalingsmuligheder:

  • Direkte bankoverførsel (ordren afsendes når bankoverførslen er sket)
  • Betaling med kontanter ved afhentnng
  • Kortbetaling & PayPal
  • MobilePay
  • ViaBill

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Som kunde hos Redeal.dk har du 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dato, varen modtages.
For at benytte fortrydelsesretten skal varen returneres til nedenstående adresse uden unødig forsinkelse:

KYR Teknologi
Att: retur
Høje Taastrup Boulevard 82 stuen
2630 Høje Taastrup
CVR: 39 07 70 78

Bemærk venligst, at det ikke er muligt at sende noget retur til Redeal.dk uden omdeling eller unfranco.

Hvis du har fortrudt dit køb, skal du selv betale for de omkostninger, der er forbundet med returnering. Du bærer risikoen for varen fra du det øjeblik du modtager varen, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du kan også fortryde dit køb ved at nægte modtagelse af en forsendelse fra Redeal.dk. Dette forudsætter dog, at du samtidig giver Redeal.dk besked på info@redeal.dk eller telefon 52 68 03 03.

Læs mere på vores handelsbetingelser under “Fortrydelsesret”

Hvad gør jeg, hvis der er mangler eller defekter på varen?

Læs mere på vores handelsbetingelser under “Reklamationer og klager”